12 Ağustos 2015 Çarşamba

"Kendi Şarkım" Walt Whitman

"...
 Ebedî bir yolculukta ağır ağır ilerliyorum

 Hepsi ileriye ve dışarıya akıyor... ve bozulmuyor hiçbir şey,
 Ve ölmek herkesin varsaydığından daha farklı ve daha talihli.

 Memnun kalacağım, dünyadaki hiç kimse farkına varmazsa,
 Ve memnun kalacağım, her biri ve hepsi farkına varsa da.
 ...
 Toprağa, sevdiğim çimenden büyümeye bırakıyorum kendimi,
 Eğer istiyorsan, tabanlarının altında ara beni.

 Kim olduğumu ve ne ifade ettiğimi zar zor bileceksin benim,
 Fakat sağlıklı olmalıyım yine de senin için,

 İlk seferinde alıp getirmekte başarısız olursan beni, koru cesaretini,
 Bir yerde kaçırırsan beni, ara diğerini,
 Bir yerde duruyorum bekleyerek seni."
               
                                                                                     Walt Whitman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate