7 Eylül 2013 Cumartesi

Yeniydim Ben

Hayata karşı o kadar yeniydim ki . İnsanlar üstüme basıp kirletmek istediler. Sustum. Sustukça kirlettiler. Bir gün karşılarına yıkanıp, temizlenip geldim. O zamanda dışladılar beni. Sanki kötü biriymişim gibi itip kaktılar. Ben öyle hissettim. Her ne olduysa yıkanıp geldim karşılarına sonra ne mi yaptılar. Suyumu  kestiler. Kaynağımı. Ben o gün tekrar yeniden başlayamadım işte.. Bir gün sen geldin umut ışığım oldun. Bana su verdin , iyi baktın , iyi davrandın. Sonra bir gün kullanıp attın. Tıpkı diğerlerinin yaptığı gibi kirlettin beni. Ama bu canımı yaktı işte. Hayata karşı hep sapsağlamdım oysa ki. Ama sen beni öyle kirlettin ki . Ben kendimi bulamadım o gün. Gene lazımsın bana . Kullanıp atsan da . Benim yeniden temizlenmem lazım. Belki o zaman senden de kaçabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate