11 Nisan 2014 Cuma

Çok şey..

İnsanlar beni anlayamamaya; ben onları anlayamamaya başlayınca bu hale geldim.
Sanki parçalanmış bir yap-bozum.
Ve beni çözebilecek kimse...
Henüz karşıma çıkmadı.
Herkesi deneyemem.
Kalbim yeteri kadar yorgun.
Sevmeye çalışmaktan ; Sevilmeye çalışmaktan
Nasıl oluyor da 16 yaşında ama bu kadar yorgun olmayı başarıyorum.
Bilmiyorum.
Ama doğru,  hayat kimseye yaşaması gerektiği şeyleri sunmaz.
Bende bunun net bir örneğiyim.
Rüzgara karşı uçmaya çalışan bir kuş gibi hissediyorum
Sonbaharın gelişiyle solmaya başlayan bir papatya gibi
Ölüme yakın gibiyim.
Çabalıyorum.
Zor geliyor her şey.
Ne kadar daha karşı durabilirim rüzgara 
Beni de sıradan yapmadan önce
Çözülmek istiyorum.
Parçalarımı bulmak.
Toparlanmak.
Dağıtmak.
Belkide..
Çok şey istiyorum şu hayattan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate