19 Nisan 2014 Cumartesi

Engelleri İzlemek

Hayatta bizi bu yoldan alıkoyabilecek tek şey
Engeller...
Ve ben bu engellere karşı kayıtsızım
Nasıl geçebileceğimi tüm yollarıyla biliyorum
Ama fazla kolay geliyor yani öyle ki bu kadarcık mıydı deyip
Çözüme ulaşmadan öylece izliyorum
Size tavsiyem benim gibi durumlarda kaldığınız da oturup izlememeniz
Harekete geçmeniz
Benim daha fazla zamana ihtiyacım var
Yani bu engeller üzerinde düşünmeye
Yani eğer sorununuz bu değilse hiç düşünmeden bu engeli aşın
Benim sorunum kararsızlık ya da engeli geçmek istememem değil
Sadece ben o engelin sonra da bana neler getireceğin bildiğim için
Bir şeyler kaçırmadığımı da biliyorum
Ve eğer böyle bir durum da değilseniz bir an önce işin içinden çıkmalısınız
Ben.. kendim için de bu sonu hayal ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate