15 Nisan 2014 Salı

Yeni birşeyler..

Ruhuma sinmiş ruhu
Ruhuma dokunan her neyse
Onunla karşılaşıyorum hep
Sanki kalbim önce ondan izin alıyor gibi
Bu derece bir bağımlılık
Benden beklenmeyecek bir davranış
Bu derece kopmaz bir bağ var.
Onunla benim aramda..
Onun hissedemediği ;
Benimse yaşadığım bir bağ.
Benden nefret ediyor muhtemelen.
Ama bilmiyor.
Nefret etse de ona bağlı kalacak şu evrende bir ben varım...


O bağı başka ruhlarla kurmayı denedim.
Kimse onun bana verdiği gibi vermedi ruhunu.
Hepsinin bir amacı vardı.
Bazısı sevgilim olmayı diledi,
Kalbimi çalmayı,
"Sadece arkadaşız" denen türden arkadaşım olmayı deneyenler de oldu.
Ama ben onun ruhuna bağımlı kaldım.
Benzer her ruh benden kaçtı.
İşte ben en iyi bilirim bu yüzden bir şeylerden yoksunluğu...
Onunki gibi bir arkadaşım belki hiç olmayacak.
Ama istiyorum.
Onun ruhunu unutmak istiyorum.
Onun yeri dolmayacak belki hiç ama...
Ben yeni bir "O" istemiyorum.
Ben, benimkine uyan yeni bir ruh istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate